brought to you by Wek & Hadi Co. [WnH]

BERSEDIA UNTUK MENERIMA PERUBAHAN!

Thursday, December 24, 2009

Freemason [Kenderaan Dajjal]


Suatu masa dahulu, kita pernah didedahkan oleh satu majalah tabloid yg bergelar 'Mastika' tentang suatu badan NGO yang bertapak di Malaysia, iaitu Freemason. Jika dilihat dari aspek luaran, Freemason hanyalah sebagai pertubuhan yang tidak langsung menampakkan unsur-unsur penyembahan terhadap syaitan. Namun demikian, taktik berkenaan hanyalah sebagai 'kelambu' yang menutupi segala aktiviti-aktiviti mereka yang pada akhirnya akan membawa kepada kemunculan Dajjal Al-Maseh.

APAKAH ITU FREEMASON?

Menurut sebuah buku karangan Hj Nik Azran Muhammad dan Hj Mohd Mahadi Hj Isa yang bertajuk 'Gerakan Freemasonry', istilah Freemason itu sendiri bermaksud:

Free = bebas / merdeka
Mason = tukang bangunan / tukang batu

Freemason sudah bertapak di Malaysia untuk suatu masa yang lama. Tuan Guru Nik Aziz pernah mengusulkan pengharaman Freemason ini di parlimen satu ketika dulu tetapi gagal. Di Malaysia, Freemason didaftarkan sebagai Pertubuhan Persaudaraan untuk menyembunyikan tujuan sebenar mereka. Contoh Pertubuhan di bawah Freemason ialah Rotary Club dan Lion Club. Amerika sendiri adalah negara Freemason. George Washington yang juga Presiden Amerika pertama merupakan Grand Master 33rd Degree iaitu pangkat paling tinggi dalam Freemason ini. Boleh dikatakan semua Presiden Amerika adalah ahli Freemason dan mereka mengikut arahan dari orang atasan Freemason. Orang atasan Freemason pula mengikut arahan Dajal laknatullah. Jika mereka ingkar atau tidak mengikut arahan yang diberikan kepada mereka, mereka akan dibunuh atau dujatuhkan reputasi. Contoh, Abraham Lincoln dan John F. Kennedy.

Selain itu, banyak juga golongan yang berpengaruh turut menjadi mangsa kepada sistem ini. Antaranya, artis-artis luar negara dan ahli politik, seperti Michael Jackson dan juga Princess Diana ( segala info tentang pihak-pihak berkenaan akan saya usulkan di post saya yang seterusnya)

Matlamat Utama Freemason!

Tujuan akhir dari gerakan Freemason ini adalah membangun kembali Haikal Sulaiman atau Solomon Temple. Mereka yakin dan percaya, pada tahun 1012 Sebelum Masihi (SM), Nabi Sulaiman membina Haikal di atas Gunung Soraya di wilayah Palestin. Tapi pada tahun 586 SM, Raja Nebukhadnezar dari Babilon menghancurkan Haikal Sulaiman ini. Dan pada tahun 533 SM, bangunan ini dibina kembali oleh seorang bernama Zulbabil yang telah bebas dari tawanan Babilon. Atas pembebasannya itulah, dia membangunkan kembali Haikal Sulaiman.


Pada tahun ke 70 M, seorang penguasa Roman menakluk Palestin dan membakar serta menghancurkan Haikal Sulaiman ini. Kerosakan terus-menerus dialami setelah penyerbuan Bangsa Hadriyan. Begitu pula semasa kekuasaan Islam, konon Haikal Sulaiman di hancurkan dan sebagai gantinya didirikan Masjidil Aqsa pada abad ke-7.

Mereka (Freemason) bekerja dan membangun, iaitu untuk merebut Haikal Sulaiman dan mendirikan kekuasannya secara nyata, serta mempengaruhi pemerintahan dan kekuasan yang mampu mereka pengaruhi. Dan untuk menyebar kekuasaan itu, salah satu rintangan besar yang dihadapi oleh gerakan ini adalah agama-agama, terutama agama Samawi atau agama-agama Kristian dan Islam.

Sebelum kaum muslimin sedar tentang bahaya gerakan Freemason, penentangan terhadap organisasi ini terlebih dulu dilakukan oleh kalangan pemimpin gereja. Penentangan gereja Katholik ini terjadi kerana Freemason telah menjadi organisasi tempat berkumpulnya kaum anti-agama. Dalam sebuah artikel berjudul The Earlier Period Of Freemasonry di Mimar Sinan, Turki, Freemason disebut sebagai tempat berkumpul para anggota Mason yang mencari kebenaran di luar gereja. Dan ini menjadikan awal abad-18 sebagai tahun-tahun yang penuh penentangan antara gereja Katholik dengan Freemason di Eropah. Sejak berdirinya, Freemason telah menyokong kebebasan beragama, sama seperti yang terjadi kebelakangan ini di berbagai negara, liberalisasi keagamaan.

Freemason ditubuhkan di Inggeris secara rasmi pada tahun 1717. Tapi , sebelum tahun itu pun, Freemason telah wujud. Freemason telah ada sebelum 1717 tetapi secara 'underground' dan pada 1717 ini mereka telah sebarkan gerakan ini secara terang-terangan ke seluruh dunia. Pat Anderson adalah tonggak kepada Freemason telah mendirikan Grand Lodge Of England dengan menggabungkan empat lodge menjadi satu.


Banyak sumber Freemason menjelaskan bahwa sejarah gerakan ini bermula dari Ordo Knight of Templar semasa perang Salib di Jurusalem, Palestin. Pope Urban II, tahun 1095 menyeru Perang Suci atau Crusade dan mengajak kaum Kristian di seluruh Eropah untuk turut berperang merebut Jurusalem kembali dari kekuasaan Muslim. Pope Urban II menimbulkan emosi marah umat Kristian dengan berbohong. Dia berkata umat Kristian di Palestin telah dibunuh dan dibakar di dalam gereja-gereja oleh pasukan Turki Seljuk yang Muslim. Dia juga membakar kemarahan kaum Kristian dengan mengatakan bahawa kaum Islam telah dan sedang menguasai makam Jesus.

Pope Urban II menyeru agar seluruh pertikaian yang terjadi selama ini harus diakhiri, kerana ada musuh yang lebih berbahaya dan harus segera dihancurkan: Islam. Dia juga juga menipu, bahawa siapa ke medan perang akan dibebaskan dari seluruh dosa dan di jamin akan mendapat balasan syurga. Hasilnya, ribuan kaum Kristian berangkat menuju Palestin dengan kemarahan membara. Dan setibanya di sana, berlaku pembunuhan besar-besaran atas penduduk Islam Jurusalem dan Palestin.

Selama dua hari penyerbuan terjadi pembunuhan yang tidak boleh diterima akal dan rasa kemanusiaan. Sebanyak 40 000 penduduk Palestin dibunuh. Beberapa sejarawan menggambarkan, saat itu darah menggenangi tanah Jurusalem. Ada yang menyebut darah menggenang setinggi mata kaki, bahkan ada yang menggambarkan darah menggenang hingga lutut manusia dewasa. Tentera berperang dengan motivasi mendapatkan emas dan permata, dan juga banyak para kesatria Perancis membelah perut korban-korban mereka. Mereka mencari emas atau permata yang kemungkinan di telan penduduk Palestin.

Setelah mereka menguasai tanah Palestin, pasukan Salib mulai mendirikan kelompoknya masing-masing. Mereka tergabung dalam ordo-ordo tertentu. Para anggota ordo ini datang dari seluruh tanah Eropah, yang ditampung di biara-biara tertentu dan berlatih cara-cara militan di dalam biara tersebut. Dan satu daripadanya adalah Ordo Knight of Templar.

Knight of Templar juga dikenali sebagai tentera miskin Pengikut Jesus dan Kuil Sulaiman. Dikenali miskin kerana gambar dari logo yang mereka gunakan, dua tentera yang menunggang seekor kuda. Untuk menunjukkan bahawa mereka miskin, satu kuda harus dinaiki dua orang tentera Knight of Templar. Dikatakan, mereka dipaksa untuk makan tiga kali saja dalam seminggu. Mereka juga dikenali dengan nama Knight Of Temple Solomon kerana misi mereka adalah untuk membangunkan kembali Temple Solomon di tapak Masjid Al-Aqsa. Hugh de Pavens dan God frey de St Omer adalah pengasas gerakan ini. Spekulasi dari kalangan sejarawan mengatakan, bahawa ada darah-darah Yahudi yang mengalir dalam tubuh pengasas Ordo Knight of Templar ini. Mereka juga mengamalkan sihir kuno Yahudi iaitu Kabbalah.

Meskipun mereka menamakan diri sebagai tentera miskin, sesunguhnya mereka tidak miskin sama sekali. Mungkin di masa awal-awal penubuhan mereka sahaja mereka miskin. Dalam waktu yang singkat mereka mampu menjadi sangat kaya raya dengan melakukan kawalan penuh terhadap penziarah Eropah yang datang ke Palestian. Salah satunya adalah dengan cara merekrut anak-anak muda putera para bangsawan Eropah yang tentu saja akan membekalkan dana yang banyak. Mereka juga disebut sebagai perintis sistem perbankan pertama pada abad pertengahan.

Pada masa itu banyak orang-orang Eropah yang ingin berpindah atau setidaknya ziarah ke Palestin. Dan tentu saja perjalanan yang jauh dari Eropah memerlukan bekalan yang tidak sedikit. Dan mereka telah mereka satu cara, para penziarah tidak perlu membawa harta mereka dalam perjalanan. Mereka hanya perlu mewakilkan pada sebuah perwakilan Templar di Eropah, mencatat dan menghitung nilai dan mereka berangkat ke Palestin berbekal catatan nilai harta yang akan ditukarkan dengan nilai wang yang sama di Palestin. Gerakan ini didominasi oleh Ordo Knight of Templar yang membuat mereka sangat kaya raya kerana mendapat keuntungan dari sistem bunga yang mereka kembangkan. Dan sistem inilah yang digunakan sekarang!

Kerana ordo ini sangat berkuasa, mereka mulai menampakkan ciri aslinya, iaitu sebagai penganut Mason. Mereka mengembangkan doktrin dan ajaran mistik, juga kekuatan sihir di biara-biara mereka. Mereka memuja syaitan dan iblis (Lucifer). Apa yang mereka praktikkan ini disebut sebagai Kabbalah, sebuah tradisi mistik Yahudi kuno yang telah berkembang bahkan sejak zaman sebelum Fir’aun.




Mengetahui hal ini, Raja Prancis Philip le Bel, pada tahun 1307 mengeluarkan seruan untuk menangkap dan membubarkan ordo Knight of Templar karena dituduh telah melakukan bid’ah. Dalam perkembangannya, Pope Clement V turut bergabung untuk memerangi kaum Mason ini dengan mengeluarkan kembali vonis inquisisi. Terjadi banyak penangkapan, dan beberapa pimpinan Ordo Knight of Templar yang bergelar Grand Master (pangkat ini masih dipakai sebagai tingkat tertinggi dalam gerakan Freemason sampai sekarang) turut menjadi korban. Dari beberapa penangkapan dan keterangan bahawa anggota-anggota Templar telah melakukan kejahatan seksual terhadap beberapa perempuan bangsawan, menyembah syaitan, memakan daging teman-teman mereka sendiri yang sudah mati. Bahkan salah seorang saksi mengatakan, para Templar memperkosa perawan-perawan hingga hamil dan bayinya dibunuh dengan cara yang sadis untuk kemudian di bakar dan diambil minyaknya, dijadikan minyak suci untuk persembahan para pemimpin mereka!

Pada tahun 1307, Raja Philip IV memerintahkan penangkapan Jacques de Molay. Dan setelah melalui penyeksaan demi penyeksaan, de Molay mengakui segala ritual bid’ah yang dilakukan oleh Ordo Templar. Pada tahun 1312, Ordo Knight of Templar dilarang dan dibubarkan. Dan atas perintah Gereja dan Raja , dua tahun kemudian, iaitu pada tahun 1314, para pimpinan Templar dihukum mati, termasuk Jacques de Molay, salah satu Grand Master terpenting Ordo Templar. Jacques de Molay sendiri divonis sebagai heretic (bid’ah) atau kafir dan dihukum dengan cara dibakar hidup-hidup di depan raja Philip IV. Dan sebelum menghembuskan nafasnya, de Molay mengeluarkan kata-kata bahawa Raja Philip dan Pope Clement harus mengikutinya, mati, dalam masa satu tahun. Dan sejarah mencatat, Raja Philip IV meninggal tujuh bulan kemudian, disusuli Pope Clement sebulan setelah Raja Philip mangkat.

Jacques de Molay

Setelah itu terjadi pemusnahan besar-besaran, sekali lagi atas kaum Yahudi, dan kali ini bermula dengan Knight of Templar atau kaum Mason. Pemusnahan ini tidak hanya terjadi di Palestin, tapi juga terjadi di Eropah. Mereka diburu untuk ditangkap dan dibunuh. Dan akhirnya mereka berjaya melarikan diri dan mendapat perlindungan dari Raja Scotland, Robert The Bruce yang dilantik dan menduduki singgasana Raja pada tahun 1306. Dan di tanah baru ini pula mereka menyusun kekuatan kembali. Dan Scotland menjadi salah satu yang tempat terpenting dalam perkembangan gerakan Freemason. Dan mereka menukar nama dari Knight Of Templar kepada Freemason tetapi misinya utamanya sama iaitu membina kembali Temple Of Solomon untuk menyambut kedatangan Messiah mereka ataupun Dajal laknatullah.

Dibawah disenaraikan Lodge-Lodge yang terdapat di Malaysia serta Asia Tenggara.


1. Lodge Scotia No. 1003 Penang
2. Lodge St. John No.1072 Bangkok
3. Lodge Tullibardine in the East No. 1118 K Lumpur

4. Lodge Ailsa No. 1172 S'pore
5. Lodge St. Andrew No. 1437 S'pore
6. Lodge Sarawak No. 1452 Sarawak
7. Lodge Angus No. 1529 Ipoh
8. Lodge Sri Aman No. 1545 K Lumpur

9. Lodge Royal Pahang No. 1589 Pahang

10. Lodge Kilwinning in the East No. 1606 K Lumpur

11. Lodge Lane Xang No. 1632 Bangkok
12. Lodge Pattaya West Winds No. 1803 Pattaya
13. Lodge Mulu No. 1821 Kuching
14. Lodge Si-Rusa No. 1823 P Dickson

15. Lodge Mt.Faber No. 1825 S'pore
16. Lodge Api-Api No. 1826 K Kinabalu
17. Lodge Darul Ehsan No. 1827 Port Klang

18. Lodge Taiping No. 1831 Taiping

19. Lodge Ratanakosin No. 1833 Bangkok

Marilah bersama-sama kita renungkan betapa hampirnya umat Islam untuk berhadapan dengan kebangkitan Dajjal Al-Maseh

p/s : Segala apa yang disampaikan oleh WnH merupakan teori yang diperbuat berlandaskan kajian terhadap keadaan yang terjadi sekarang dan tidak lupa juga kepada hadis-hadis yang sahih. Adalah digalakkan sekiranya artikel ini dikongsi beramai-ramai dan diperluaskan infonya.


58 comments:

  1. scotland tempat terpenting bg gerakan freemason? - blh ceritakan dgn lbh lanjut?

    ReplyDelete
  2. SAMPAIKAN KABAR GEMBIRA DARI PASUKAN BENDERA HITAM

    Telah dibuka Pendaftaran Pasukan Komando Bendera / Panji Hitam
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    Khilafatun ’ala Minhaj An-Nubuwwah. Khilafah Islam Akhir Zaman.

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat.
    Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami dalam naungan Negara Khilafah Islam.
    Menjadi Tentara Islam Yang Tangguh dan Menakutkan Bangsa Yahudi, Salibis dan Bangsa-bangsa Musyrikin dan Mari Berjihad dalam Khilafah Islam.
    Sudah Tiba Akhir Zaman, Kini Saatnya Berperang untuk Tegaknya dan Jaya Kedaulatan dan Kekuasaan Dinul Islam.

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Bunuh Rasa Pengecutmu, Bunuh Jiwa Budak dalam Pikiranmu, Takutlah hanya pada Allah SWT saja, Mari Gelorakan Jihad Perang yang ada di Dadamu, Songsonglah Kemuliaan Hidup dengan Berjihad di bawah Naungan Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu.

    Dimanakah orang-orang mukmin perindu syurga, perindu ampunan Allah SWT, Kami sedang menantikan kehadiran orang-orang mukmin yang Ikhlas bergabung menjadi pejuang islam di akhir zaman

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Kami mengundang Kaum Mukminin-Mukminat Dari seluruh Dunia untuk bergabung bersama kami Menjadi Tentara Islam The Man from The East of Imam Mahdi as A New World Religion Bangsa Islam Akhir Zaman.

    Kami mengundang Anda Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam Bukan Menjadi bagian dari Bangsa-bangsa berdasarkan Daerah, suku.

    Tinggalkan Semua Kemusyrikan Mari Menjadi Bagian Bangsa Islam berdasar Aqidah Islam.

    Tinggalkan Belenggu Jahiliyah, mari Berjalan Menuju Keridhoan Allah SWT dengan As Sunnah Rasulullah SAW dan para Sahabatnya.

    Kini Saatnya Meledakkan Api Jihad Akhir Zaman Mari Perangi Para Thogut Mulkan Jabriyan.

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: "Berperanglah kamu pada jalan Allah", lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit sekali.
    Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Tinggalkan dan hancurkan semua Ideologi orang-orang kufur Mari Hunus Pedang kalian.
    Hancurkan Semua Setan-Thagut, sehingga tidak ada lagi Tuhan-Tuhan Manusia yang disembah manusia Kecuali Menyembah Allah yang Esa yang Maha Gagah Perkasa.

    INGAT ! Orang-orang yang tidak mau melaksanakan tanggungjawab dan perintah Allah untuk berjihad, adalah dimurkai, dibenci, dilaknati oleh Allah swt dan akan disiksa di akhirat nanti.

    Bilakah anda berminat untuk menjadi pembela dan tentara Islam
    Mari Aplikasikan Hapalan Qur'an Yang Ada di Dadamu menjadi wujud Nyata sebagaimana Rasulullah telah mewujudkannya, Khilafah Islam Telah Berdiri maka konswekwensi Keimanan anda berada dalam Ujian yang Berat Anda Gabung atau anda tetap setia pada Negara kufur.

    Wahai Para Rijalus Sahaleh , para Ikhwan akhir Zaman kehadiran anda kami tunggu Mari kita Berangkat Bersama Meyongsong Janji Rasulullah SAW di Abad kegemilangan Khilafah Islam.

    Pintu Jihad di Wilayah Timur Akan Segera Terbuka, mari Daftarkan
    Diri Anda sebagai Tentara Allah Dimuka Bumi

    Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu
    email : seleksidim@yandex.com

    ReplyDelete
  3. BENTUKLAH PASUKAN MILITER PADA SETIAP ZONA ISLAM
    SAMBUTLAH UNDANGAN PASUKAN KOMANDO BENDERA HITAM
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Untuk para Rijalus Shaleh dimana saja kalian berada,
    bukankah waktu subuh sudah dekat? keluarlah dan hunuslah senjata kalian.

    Dengan memohon Ijin Mu Ya Allah Engkaulah Pemilik Asmaul Husna, Ya Dzulzalalil Matien kami memohon dengan namaMu yang Agung
    Pemilik Tentara langit dan Bumi perkenankanlah kami menggunakan seluruh Anasir Alam untuk kami gunakan sebagai Tentara Islam untuk Menghancurkan seluruh Kekuatan kekufuran, kemusyrikan dan kemunafiqan yang sudah merajalela di muka bumi ini hingga Dien Islam saja yang berdaulat , tegak perkasa dan hanya engkau saja Ya Allah yang berhak disembah !

    Firman Allah: at-Taubah 38, 39
    Hai orang-orang yang beriman, mengapa kamu jika dikatakan orang kepadamu: “Berperanglah kamu pada jalan Allah”, lalu kamu berlambat-lambat (duduk) ditanah? Adakah kamu suka dengan kehidupan didunia ini daripada akhirat? Maka tak adalah kesukaan hidup di dunia, diperbandingkan dengan akhirat, melainkan sedikit
    sekali. Jika kamu tiada mahu berperang, nescaya Allah menyiksamu dengan azab yang pedih dan Dia akan menukar kamu dengan kaum yang lain, sedang kamu tiada melarat kepada Allah sedikit pun. Allah Maha kuasa atas tiap-tiap sesuatu.

    Berjihad itu adalah satu perintah Allah yang Maha Tinggi, sedangkan mengabaikan Jihad itu adalah satu pengingkaran dan kedurhakaan yang besar terhadap Allah!

    Firman Allah: al-Anfal 39
    Dan perangilah mereka sehingga tidak ada fitnah lagi, dan jadilah agama untuk Allah.

    Peraturan dan undang-undang ciptaan manusia itu adalah kekufuran, dan setiap kekufuran itu disifatkan Allah sebagai penindasan, kezaliman, ancaman, kejahatan dan kerusakan kepada manusia di bumi.
    Ketahuilah !, Semua Negara Didunia ini adalah Negara Boneka Dajjal

    Allah Memerintahkan Kami untuk menghancurkan dan memerangi Pemerintahan dan kedaulatan Sekular-Nasionalis-Demokratik-Kapitalis yang mengabdikan manusia kepada sesama manusia karena itu adalah FITNAH

    Firman Allah: al-Hajj 39, 40
    Telah diizinkan (berperang) kepada orang-orang yang diperangi, disebabkan mereka dizalimi. Sesungguhnya Allah Maha Kuasa untuk menolong mereka itu. Iaitu
    orang-orang yang diusir dari negerinya, tanpa kebenaran, melainkan karena mengatakan: Tuhan kami ialah Allah

    Firman Allah: an-Nisa 75
    Mengapakah kamu tidak berperang di jalan Allah untuk (membantu) orang-orang tertindas. yang terdiri daripada lelaki, perempuan-perempuan dan kanak-kanak .
    Dan penindasan itu lebih besar dosanya daripada pembunuhan(al-Baqarah 217)

    Firman Allah: at-Taubah 36, 73
    Perangilah orang-orang musyrik semuanya sebagai mana mereka memerangi kamu semuanya. Ketahuilah bahawa Allah bersama orang-orang yang taqwa. Wahai Nabi! Berperanglah terhadap orang-orang kafir dan munafik dan bersikap keraslah terhadap mereka.

    Firman Allah: at-Taubah 29,
    Perangilah orang-orang yang tidak beriman, mereka tiada mengharamkan apa yang diharamkan Allah dan Rasul-Nya dan tiada pula beragama dengan agama yang benar, (iaitu) diantara ahli-ahli kitab, kecuali jika mereka membayar jizyah dengan tangannya sendiri sedang mereka orang yang tunduk..

    Bentuklah secara rahasia Pasukan Jihad Perang setiap Regu minimal dengan 3 Anggota maksimal 12 anggota per desa / kampung.
    Siapkan Pimpinan intelijen Pasukan Komando Panji Hitam secara matang terencana, lakukan analisis lingkungan terpadu.

    Apabila sudah terbentuk kemudian Daftarkan Regu Mujahid
    ke Markas Besar Angkatan Perang Pasukan Komando Bendera Hitam
    Negara Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Wahai para Ikwan Akhir Zaman, Khilafah Islam sedang membutuhkan
    para Mujahid Tangguh untuk persiapan tempur menjelang Tegaknya Khilafah yang dijanjikan.

    Mari Bertempur dan Berjihad dalam Naungan Pemerintah Khilafah Islam, berpalinglah dari Nasionalisme (kemusyrikan)

    email : seleksidim@yandex.com

    Dipublikasikan
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    ReplyDelete
  4. DEKLARASI PERANG PENEGAKKAN DINUL ISLAM
    DISELURUH DUNIA
    Bismillahir Rahmanir Rahiim
    Dengan Memohon Perlindungan dan Izin
    Kehadirat Allah Subhanahu Wa Ta'ala,
    Rabb Pemelihara dan Penguasa Manusia,
    Raja Manusia yang Berhak Disembah Manusia.
    Rabb Pemilik Tentara Langit dan Tentara Bumi


    Pada Hari Ini : Yaumul Jum'ah 6 Jumadil Akhir 1436H
    Markas Besar Angkatan Perang
    Khilafah Islam Ad Daulatul Islamiyah Melayu

    Mengeluarkan Pengumuman kepada
    1. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Afrika
    2. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Eropa
    3. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia
    4. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Asia Tenggara
    5. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Amerika
    6. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di benua Australia
    7. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Utara
    8. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) yang hidup di Kutup Selatan
    9. Seluruh Ummat Islam (Bangsa Islam) diseluruh Dunia

    PENGUMUMAN DEKLARASI PERANG SEMESTA
    Terhadap Seluruh Negara yang Tidak
    Menggunakan Hukum Berdasarkan Al-Qur'an dan As-Sunnah Rasulullah SAW.
    Perang Penegakkan Dinuel Islam ini Berlaku disemua Pelosok Dunia.

    MULAI HARI INI
    YAUMUL JUM'AH 6 JUMADIL AKHIR 1436H
    BERLAKULAH PERANG AGAMA
    BERLAKULAH PERANG DINUL ISLAM ATAS DINUL BATHIL
    BERLAKULAH HUKUM PERANG ISLAM DISELURUH DUNIA
    MEMBUNUH DAN TERBUNUH FISABILILLAH

    "Dan BUNUHLAH mereka di mana saja kamu jumpai mereka, dan USIRLAH mereka dari tempat mereka telah mengusir kamu (Mekah); dan fitnah itu lebih besar bahayanya dari pembunuhan, dan janganlah kamu memerangi mereka di Masjidil Haram, kecuali jika mereka memerangi kamu di tempat itu. Jika mereka memerangi kamu (di tempat itu), maka bunuhlah mereka. Demikanlah balasan bagi orang-orang kafir. Kemudian jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi Maha Penyayang. Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan (sehingga) ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah. Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu), maka tidak ada permusuhan (lagi), kecuali terhadap orang-orang yang zalim.”
    (Q.S: al-Baqarah: 191-193).

    BUNUH SEMUA TENTARA , POLISI, INTELIJEN , MILISI SIPIL ,HAKIM DAN
    BUNUH SEMUA PEJABAT SIPIL Pemerintah Negara Yang Memerintah dengan Hukum Buatan Manusia (Negara Kufar).

    BUNUH SEMUA MEREKA-MEREKA MENDUKUNG NEGARA-NEGARA KUFAR DAN MELAKUKAN PERMUSUHAN TERHADAP ISLAM.
    JANGAN PERNAH RAGU MEMBUNUH MEREKA sebagaimana mereka tidak pernah ragu untuk MEMBUNUH, MENGANIAYA DAN MEMENJARAKAN UMMAT ISLAM YANG HANIF.

    INTAI, BUNUH DAN HANCURKAN Mereka ketika mereka sedang ada dirumah mereka jangan diberi kesempatan lagi.
    GUNAKAN SEMUA MACAM SENJATA YANG ADA DARI BOM SAMPAI RACUN YANG MEMATIKAN.

    JANGAN PERNAH TAKUT KEPADA MEREKA, KARENA MEREKA SUDAH SANGAT KETERLALUAN MENENTANG ALLAH AZZIZUJ JABBAR , MENGHINA RASULULLAH SAW, MENGHINA DAN MEMPERBUDAK UMMAT ISLAM.
    BIARKAN MEREKA MATI SEPERTI KELEDAI KARENA MEREKA ADALAH THOGUT DAN PENYEMBAH THOGUT

    HANCURKAN LULUHKAN SEMUA PENDUKUNG PEREKONOMIAN NEGARA-NEGARA KUFAR
    DARI HULU HINGGA HILIR

    HANYA SATU UNTUK KATA UNTUK BERHENTI PERANG,
    MEREKA MENYERAH DAN MENJADI KAFIR DZIMNI.
    DAN BERDIRINYA KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH.
    KHALIFAH IMAM MAHDI.

    Kemudian jika mereka berhenti dari memusuhi kamu, maka sesungguhnya Allah Maha Pengampun lagi
    Maha Penyayang.

    Dan perangilah mereka itu, sehingga tidak ada fitnah lagi dan sehingga ketaatan itu hanya semata-mata untuk Allah.
    Jika mereka berhenti (dari memusuhi kamu),
    maka tidak ada permusuhan (lagi),
    kecuali terhadap orang-orang yang zalim.
    Al-Baqarah : 192-193

    SAMPAIKAN PESAN INI KESELURUH DUNIA,
    KEPADA SEMUA ORANG YANG BELUM TAHU ATAU BELUM MENDENGAR

    MARKAS BESAR ANGKATAN PERANG
    KHILAFAH ISLAM AD DAULATUL ISLAMIYAH MELAYU
    PANGLIMA ANGKATAN PERANG PANJI HITAM
    Kolonel Militer Syuaib Bin Sholeh

    ReplyDelete
  5. Ini adalah sebuah kuil yang besar Illuminati
    adalah anda mencari, kekayaan, kuasa dan kemasyhuran,
    adakah anda seorang lelaki perniagaan atau perempuan, adalah
    anda seorang paderi atau ahli politik atau pensyarah,
    adakah anda seorang pelajar atau graduan, yang begitu
    pun anda berada di seluruh dos dunia
    tidak penting kepada kami, apa yang penting banyak untuk
    kami adalah untuk melihat anda bahagia dan kaya, kami
    memberi peluang anda di sini untuk menjadi apa yang
    yang pernah jadi anda mahu menjadi dalam kehidupan, menyertai
    Illuminati rahsia saudara hood dan mendapat
    semua yang anda perlukan dalam hidup, kami menawarkan setiap perkara
    anda perlukan dalam hidup, jika anda benar-benar bersedia
    untuk membuat dalam kehidupan adalah lebih baik anda menyertai kami
    sekarang! E-mel ... zionilluminati666@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Anda adalah seorang pengusaha, politisi, musik,
    siswa dan keinginan
    menjadi kaya, kuat, dan terkenal dalam Kehidupan
    membutuhkan kekuatan
    untuk mencapai impian mereka. Anda dapat mencapai mereka
    mimpi oleh a
    anggota dari Illuminate. dengan itu semua Anda
    mimpi dan
    keinginan hati yang sepenuhnya bisa tercapai jika Anda
    sangat ingin
    menjadi anggota nama besar
    Menerangi lalu Anda
    dapat melakukan kontak dengan (illumenatirichtemple@gmail.com)
    Negara ................. ............................. Negara.
    atau
    hubungi miss sarah dan Anda juga bisa menambahkan har pada whatsapp +2348104857337 terima kasih

    ReplyDelete
  7. Halo, Adakah anda ingin menyertai illuminati dan menjadi kaya, terkenal dan berkuasa? untuk sepanjang hidup anda? Faedah yang diberikan kepada ahli baru yang menyertai illuminati $ 50,000,000 ke dalam akaun bank anda ......
    $ 600,000 gaji mingguan .........
    Nilai kereta di $ 400.000 .......
    Kontrak anugerah bernilai $ 200,000,000 .......
    A House di mana-mana negara pilihan anda sendiri. Dan visa percuma ke negara impian anda.Total gaya hidup berubah ?? jika anda berminat, WhatsApp kami: +2348147226753, ATAU E-mel kami: greatilluminati0666@gmail.com, supaya kami dapat memulakan proses bergabung !!!

    ReplyDelete
  8. Sertai illuminati hari ini dan dapatkan cahaya. Wang, kuasa, Ketenaran dan kekayaan menjadi tajuk anda di seluruh generasi anda dan melihat impian anda menjadi kenyataan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati di seluruh dunia Pesanan Pesuruhjaya di (USA) email kami hari ini E-mel: illuminatiworldwideorder@gmail.com
    Atau apa-app kami .. +19292811087

    Untuk permulaan dalam talian anda.
    Tidak kira di mana anda berada. Tiada jarak boleh menjejaskan kerja baphomet kami.



    Perhatikan .. Kami tidak menerima panggilan whatsap.


    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  9. Hello kawan ......

    Di sini anda mempunyai peluang untuk menyertai lelaki kaya ini di Amerika
    United, di mana anda akan menjadi dan berkuasa. Apa yang perlu anda lakukan ialah
    menjadi hubungan yang setia, dan di seluruh dunia, menjadi
    sebahagian daripada kami dan menjadi kaya apa-apa +12604525553 illuminatibrotherhoodtample666@gmail.com

     Anda juga boleh menghubungi kami
    untuk maklumat lanjut dan proses keahlian supaya anda boleh
    menjadi ahli persaudaraan.

    NOTA: semua ahli baru akan diberi bayaran separa untuk
    memproses visa untuk bersama kami pada hari penobatan di dalam
    telah bersatu dengan mereka
    Faedah tahniah. Kemudian, anda boleh mula mempunyai anda
    faedah persaudaraan tahunan biasa. bulanan dan mingguan

    MANFAAT BARU ILLUMINATI KEAHLIAN.

    1. 550,000 USD USD Ganjaran tunai
    2. Mimpi baru $ 134,000 CAR
    3. Beli rumah impian mengikut pilihan anda
    4. Percutian pelancongan bulanan anda (dibayar penuh).
    5. Pakej keahlian golf setahun
    6.A V.I.P Rawatan di semua lapangan terbang di dunia 7. Perubahan
    gaya hidup 8. Akses ke Bohemian Grove
    $ 100,000,000 sebulan untuk setiap bulan ke akaun bank anda
    10. Tiga bulan pelantikan dengan 5 pemimpin dunia yang paling penting
    dari dunia dan keluarga terbaik dari persaudaraan Illuminati yang hebat.
    Apa yang anda perlu lakukan adalah menghubungi kami melalui illuminatibrotherhoodtample666@gmail.com

    ReplyDelete
  10. Salam dari perintah besar yang menerangi negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminate di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar jumlah sebanyak 550,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru kerana mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan mereka untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENJALANKAN ILLUMINASI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 550,000 USD.
    2. Kereta Dream Dream yang baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Sebuah rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Bulan pelantikan dengan 5 terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti paling penting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = greatilluminate99@gmail.com



    CATATAN; persaudaraan Illuminati yang boleh anda sertai dari mana saja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dan sebagainya,


    Salam SEMUA ILMU UNITED TEMPLE

    ReplyDelete
  11. Grüße vom großen Auftrag des Illuminats an den Vereinigten Staat und auf der ganzen Welt, dies ist eine offene Gelegenheit, der Bruderschaft des Illuminates beizutreten, wo Sie Ihre verlorenen Träume wiederfinden können und wo Sie das Licht des Reichtums und des Glücks sehen können und Macht ohne Blutopfer. Und wir zahlen auch die Summe von 800.000 USD, um alle neuen Mitglieder begrüßen zu können, die sich der Bruderschaft anschließen, und ein Haus ihrer Wahl und ihren Standort mit Investitionen sowie diese Gelegenheit im Leben, damit sie berühmt werden.

    VORTEILE FÜR NEUE MITGLIEDER, DIE ILLUMINATE VERBINDEN.
    1. Eine Geldprämie von 800.000 USD.
    2. Ein neues Sleek Dream CAR im Wert von 190.000 USD
    3. Ein Traumhaus, das in dem Land Ihrer Wahl gekauft wurde
    4. Monatliche Zahlung von 2.400.000 USD auf Ihr Bankkonto als Mitglied
    5. Einen diplomatischen Reisepass für Reisen in jedes Land Ihrer Wahl und viele mehr
    6. Monat der Termine mit 5 besten der Welt. Führer und 5 der berühmtesten Prominenten der Welt.

    HINWEIS; Sie können der Illuminati-Bruderschaft von überall auf der Welt beitreten: Indien, Türkei, Afrika, Vereinigte Staaten, Malaysia, Dubai, Kuwait, Vereinigtes Königreich, Österreich, Deutschland, Europa. Asien, Australien usw.,

    HINWEIS: Bei Interesse kontaktieren Sie uns bitte über unsere E-Mail: illuminatitemple9102@gmail.com

    Grüße ILLUMINATI TEMPLE VEREINIGTE STAATEN...

    ReplyDelete
  12. THE RELIGI BROTHERHOOD ILLUMINATI Berita baik kepada orang awam Ia adalah fakta yang terkenal bahawa batu percuma / ILLUMINATI terdiri daripada Multi Millionaires, Billionaires yang
    mempunyai pengaruh besar mengenai hal-hal yang paling global, termasuk perancangan New World Order. Ramai pemimpin dunia, Presiden, Perdana Menteri, royalti dan eksekutif kanan syarikat Fortune 500 utama adalah ahli batu percuma. Sekarang, buat pertama kalinya dalam sejarah kita membuka pintunya kepada orang ramai.
    Jika anda ingin Sertai batu percuma, untuk keahlian hubungi kami di sini di illuminatibrotherhood1987@gmail.com

    ReplyDelete
  13. THE RELIGI BROTHERHOOD ILLUMINATI Berita baik kepada orang awam Ia adalah fakta yang terkenal bahawa batu percuma / ILLUMINATI terdiri daripada Multi Millionaires, Billionaires yang
    mempunyai pengaruh besar mengenai hal-hal yang paling global, termasuk perancangan New World Order. Ramai pemimpin dunia, Presiden, Perdana Menteri, royalti dan eksekutif kanan syarikat Fortune 500 utama adalah ahli batu percuma. Sekarang, buat pertama kalinya dalam sejarah kita membuka pintunya kepada orang ramai.
    Jika anda ingin Sertai batu percuma, untuk keahlian hubungi kami di sini di illuminatibrotherhood1987@gmail.com

    ReplyDelete
  14. INI ADALAH PESAN RESMI ILLUMINATI UNTUK DUNIA
    CATATAN: TIDAK ADA PENGORBANAN MANUSIA YANG TERLIBAT
    Anda dapat menghubungi agen kuil melalui WhatsApp: +1682214867

    Apakah Anda seorang pria atau wanita bisnis, politisi, musisi, pelajar? Apakah Anda ingin menjadi kaya, terkenal, kuat dalam hidup, bergabung dengan kultus persaudaraan Illuminati hari ini dan dapatkan jumlah instan kaya. 1 juta dolar dalam seminggu, dan rumah gratis. di tempat mana pun yang Anda pilih untuk hidup di dunia ini dan juga mendapatkan 90.000.000 dolar sebulan sebagai gaji ...

    Manfaat untuk anggota baru yang menjadi anggota Illuminati.
    1. Rumah di negara mana saja yang Anda pilih.
    2. Mobil impian baru senilai USD $ 60.000.000.
    3. Kesempatan untuk bertemu pria-pria kaya top di dunia

    Anda harus berusia 20 tahun ke atas sebelum dapat menghubungi mitra kami
    Email: illuminate666temple@outlook.com
    Whatsapp: (+ 168-221-4967)

    ReplyDelete
  15. Ucapan dari perintah besar Amerika Negeri dan untuk seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai Fellowship yang pencerahan di mana anda boleh mendapatkan kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa sacrifi darah Ce. Dan kami juga membayar jumlah $550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru apabila mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan mereka dan lokasi dengan pelaburan bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan untuk mereka yang terkenal.

    MANFAAT DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENYERTAI PENCAHAYAAN.
    1. ganjaran tunai sebanyak $550,000.
    2. kereta mimpi baru anggun bernilai USD $150,000 USD
    3. rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan rundingan dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +19292811087

    ReplyDelete
  16. KANTOR BROTHERHOOD ILLUMINATI
    Berita baik untuk masyarakat umum
    Ini adalah fakta yang diketahui bahwa Free Mason / ILLUMINATI terdiri dari Multi
    Miliarder, Miliarder yang memiliki pengaruh besar mengenai sebagian besar urusan global, termasuk perencanaan Tata Dunia Baru. Banyak pemimpin dunia, Presiden, Perdana Menteri, keluarga kerajaan dan eksekutif senior perusahaan-perusahaan besar Fortune 500 adalah anggota Masonry Gratis.
    Sekarang, untuk pertama kalinya dalam sejarah kita membuka pintu kita kepada massa.
    Jika Anda ingin Bergabung dengan tukang batu Gratis, untuk keanggotaan hubungi saya di sini di kasapriest@gmail.com

    ReplyDelete
  17. KANTOR BROTHERHOOD ILLUMINATI
    Berita baik untuk masyarakat umum
    Ini adalah fakta yang diketahui bahwa Free Mason / ILLUMINATI terdiri dari Multi
    Miliarder, Miliarder yang memiliki pengaruh besar mengenai sebagian besar urusan global, termasuk perencanaan Tata Dunia Baru. Banyak pemimpin dunia, Presiden, Perdana Menteri, keluarga kerajaan dan eksekutif senior perusahaan-perusahaan besar Fortune 500 adalah anggota Masonry Gratis.
    Sekarang, untuk pertama kalinya dalam sejarah kita membuka pintu kita kepada massa.
    Jika Anda ingin Bergabung dengan tukang batu Gratis, untuk keanggotaan hubungi saya di sini di kasapriest@gmail.com

    ReplyDelete
  18. Hei nama saya adalah Jessie Aatiya saya dari Asia, saya di sini untuk bersaksi bagaimana saya menjadi pelakon Super di seluruh dunia, dengan perintah Freemasonry, saya sangat mencari bantuan, apabila seorang kawan saya yang merupakan pelakon yang paling popular di Singapura , memberitahu saya tentang perhimpunan Freemasonry, selepas tahun penentuan menjadi salah satu daripada 10 pelakon Top di seluruh dunia, akhirnya saya mendapat dihubungi dengan bantuan Lord Davis, kini saya gembira dengan apa sahaja yang saya lakukan dalam kehidupan hari ini, selepas saya telah mendaftar penuh , Saya menyertai perhimpunan, saya menerima jumlah €50,000,000 sebagai manfaat saya dan gaji bulanan saya, yang €800,000 juga saya diberi dilindungi, kemasyhuran, pengaruh kuasa e. t. c, satu perkara yang saya mahu untuk membetulkan adalah bahawa, Freemasonry tidak melakukan pengorbanan manusia atau menyakiti sesiapa , jika anda baru sahaja dimulakan mereka akan memberikan anda benih kekayaan dan memberkati anda dengan kebijaksanaan, kuasa, pengaruh e. t. c anda perlu berjaya. Satu lagi perkara adalah bahawa masyarakat mempunyai berkat khas untuk ahli politik, pemain bola sepak, dan bintang Super. Sebagai ahli Freemasonry adalah keputusan peribadi, masyarakat tidak memaksa atau mohon orang untuk menyertai mereka. Saya menyertai kerana saya mahu mencapai impian dan matlamat saya dalam kehidupan, tiada siapa yang memaksa saya, dan saya sangat gembira untuk menjadi ahli hari ini kerana mereka telah menyumbang banyak kepada kehidupan saya dengan membuat saya salah satu pelakon yang popular di dunia. Jika anda berminat untuk menyertai Freemasonry ibu pejabat kenalan melalui e-mel: unitednationalmasons@protonmail.ch atau WhatsApp European Union, +31687718900 untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk menyertai perhimpunan...

    ReplyDelete
  19. HELLO VIEWERS.
    ANDA BOLEH MENGGABUNGKAN ILLUMINATI HARI INI TIDAK BISA DI MANA ANDA DI DUNIA.
    Adakah anda menginginkan kebebasan, Kemasyhuran, Kekayaan, Kuasa, dan adakah anda mahu semua mimpi anda menjadi kenyataan? Adakah anda seorang artis, penari, ahli perniagaan dan sebagainya yang akan datang
    Masyarakat Illuminati Besar menawarkan peluang hidup untuk menjadikan keinginan anda untuk mencapai pencapaian. Ikuti illuminati dan mempunyai semua keinginan hati anda melalui, Kereta cepat, kemasyhuran, Wang, Pengaruh dan kuasa.
    Dapatkan $ 50,000 setiap bulan untuk menjadi ahli dan $ 500,000 sebagai manfaat sebagai ahli penuh illuminati pergerakan besar untuk memulakan kehidupan baru lagi ...
    Tiada permainan kotor tidak ada pengorbanan dan Tiada kejahatan .... adalah organisasi
    perpaduan damai dan cinta, untuk mendaftar teks atau panggil majlis besar pada nombor Whatsapp: +2347085245387
    Alamat e-mel: lordhenrygoldberg666@gmail.com

    ReplyDelete
  20. HELLO VIEWERS.
    ANDA BOLEH MENGGABUNGKAN ILLUMINATI HARI INI TIDAK BISA DI MANA ANDA DI DUNIA.
    Adakah anda menginginkan kebebasan, Kemasyhuran, Kekayaan, Kuasa, dan adakah anda mahu semua mimpi anda menjadi kenyataan? Adakah anda seorang artis, penari, ahli perniagaan dan sebagainya yang akan datang
    Masyarakat Illuminati Besar menawarkan peluang hidup untuk menjadikan keinginan anda untuk mencapai pencapaian. Ikuti illuminati dan mempunyai semua keinginan hati anda melalui, Kereta cepat, kemasyhuran, Wang, Pengaruh dan kuasa.
    Dapatkan $ 50,000 setiap bulan untuk menjadi ahli dan $ 500,000 sebagai manfaat sebagai ahli penuh illuminati pergerakan besar untuk memulakan kehidupan baru lagi ...
    Tiada permainan kotor tidak ada pengorbanan dan Tiada kejahatan .... adalah organisasi
    perpaduan damai dan cinta, untuk mendaftar teks atau panggil majlis besar pada nombor Whatsapp: +2347085245387
    Alamat e-mel: lordhenrygoldberg666@gmail.com

    ReplyDelete
  21. HELLO VIEWERS.
    ANDA BOLEH MENGGABUNGKAN ILLUMINATI HARI INI TIDAK BISA DI MANA ANDA DI DUNIA.
    Adakah anda menginginkan kebebasan, Kemasyhuran, Kekayaan, Kuasa, dan adakah anda mahu semua mimpi anda menjadi kenyataan? Adakah anda artis, penari, ahli perniagaan dan sebagainya yang akan datang
    Masyarakat Illuminati Besar menawarkan peluang hidup untuk membuat keinginan anda menjadi pencapaian. Bergabung dengan illuminati dan minta semua keinginan hati anda melalui, Kereta cepat, kemasyhuran, Wang, Pengaruh dan kuasa.
    Dapatkan $ 50,000 setiap bulan untuk menjadi ahli dan $ 500,000 sebagai manfaat sebagai ahli penuh illuminati pergerakan besar untuk memulakan kehidupan baru lagi ...
    Tiada permainan kotor tidak ada pengorbanan dan Tiada kejahatan .... adalah organisasi
    perpaduan damai dan cinta, untuk mendaftar teks atau panggil majlis besar pada nombor Whatsapp: +2347085245387
    Alamat e-mel: lordhenrygoldberg666@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Halo, Adakah anda ingin menyertai illuminati dan menjadi kaya, terkenal dan berkuasa? untuk sepanjang hidup anda? Faedah yang diberikan kepada ahli baru yang menyertai Persaudaraan illuminati !!!
    ke dalam akaun bank anda $ 50,000,000USD ......
    Gaji mingguan $ 600,000USD .........
    Nilai kereta pada $ 400,000USD .......
    Kontrak anugerah bernilai $ 200,000,000USD .......
    A House di mana-mana negara pilihan anda sendiri. Dan visa percuma ke negara impian anda.Total gaya hidup berubah ?? jika anda berminat, WhatsApp kami: +2348147226753, ATAU E-mel kami: illuminatitemle666@gmail.com, supaya kami boleh memulakan proses bergabung !!!

    ReplyDelete
  23. Ucapan perintah besar kesedaran untuk Amerika Syarikat dan seluruh dunia, ini adalah peluang yang terbuka untuk bergabung dengan Perjamuan yang pencerahan di mana anda boleh memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar jumlah $550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru apabila mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan mereka dan lokasi dengan pelaburan dengan peluang ini dalam kehidupan untuk mereka yang terkenal.

    LATAR BELAKANG KEPADA AHLI BARU YANG MENYERTAI LAMPU.
    1. ganjaran tunai sebanyak $550,000.
    2. impian baru anggun yang bernilai pada USD 150,000
    3. rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan rundingan dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya-illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami + 15184145254

    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  24. Ucapan perintah besar kesedaran untuk Amerika Syarikat dan seluruh dunia, ini adalah peluang yang terbuka untuk bergabung dengan Perjamuan yang pencerahan di mana anda boleh memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar jumlah $550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru apabila mereka menyertai persaudaraan dan juga ke rumah pilihan mereka dan lokasi dengan pelaburan dengan peluang ini dalam kehidupan untuk mereka yang terkenal.

    LATAR BELAKANG KEPADA AHLI BARU YANG MENYERTAI LAMPU.
    1. ganjaran tunai sebanyak $550,000.
    2. impian baru anggun yang bernilai pada USD 150,000
    3. rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan rundingan dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya-illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254

    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  25. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI ke negara bersatu dan di seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru kerana mereka menyertai persaudaraan dan juga sebuah rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan mereka untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERLAKU ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 650,000 USD.
    2. Kereta Dream Dream yang baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Sebuah rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Bulan pelantikan dengan 5 terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    CATATAN; persaudaraan Illuminati yang boleh anda sertai dari mana saja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dan sebagainya,


    Salam KEMUDAHAN ILLUMINATI UNITED TEMPLE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahu menyertai babi... Nah
      Htpp://www.babi@babi.com

      Delete
  26. Anda seorang pengusaha, politisi, musik,
    mahasiswa dan inginkan
    untuk menjadi kaya, berkuasa, dan terkenal dalam Kehidupan
    membutuhkan kekuatan
    untuk mencapai impian mereka. Anda dapat meraihnya
    mimpi oleh
    anggota Illuminate. dengan itu semua milikmu
    mimpi dan
    keinginan hati yang sepenuhnya dapat tercapai jika Anda
    sangat ingin
    untuk menjadi anggota nama - nama besar para
    Menerangi maka Anda
    dapat melakukan kontak dengan (illumenatirichtemple@gmail.com)
    Negara ................. ............................. Negara.
    atau
    hubungi Miss Sarah dan Anda juga dapat menambahkan har di whats-app +2348104857337 terima kasih

    ReplyDelete
  27. Salam dari pesanan pencerahan yang hebat untuk negara bersatu dan untuk seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai persekutuan Orang-orang Tercerahkan di mana anda dapat memperoleh kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG DENGAN CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan berunding dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang dapat anda satukan dari mana saja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.

    ReplyDelete
  28. Kesaksian saya mengenai bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang yang ingin menyertai penerangan hebat, mengenai bagaimana saya dibantu oleh ahli Illuminate yang hebat. Namanya Mr Felix. Membantu saya untuk mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. setelah dipecat selama lebih kurang 5 tahun enam bulan. Setelah ditipu oleh begitu banyak anggota Illuminati. Saya telah putus asa, sepanjang tahun secara kewangan. Tetapi pada suatu hari, semasa saya melayari Internet, saya menjumpai jawatan anggota Great Illuminate, Encik Felix, dengan mengatakan bahawa anda boleh terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup dengan menjadi anggota Illuminati yang hebat, segera saya menghubungi dan Saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang akan digunakan untuk memulakan saya, dan saya telah dimulakan dengan pesanan dunia baru Illuminati yang hebat. selepas dan juga mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa semua ahli baru diberi hadiah sejumlah $ 1,000,000 Dolar AS selepas permulaan. Dengan pertolongan Mr Felix. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati yang lengkap. Sekiranya anda pernah gagal dalam penipu sebelum ini, atau ini pertama kalinya anda mencari siapa yang akan membantu anda menjadi ahli, nasihat saya untuk anda ialah mencuba Mr Felix. Dia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan untuk kehidupan masa depan anda, Hubungi dia E-mel: felixmorganilluminati@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    ReplyDelete
  29. Anda seorang pengusaha, politisi, musik,
    mahasiswa dan keinginan
    menjadi kaya, kuat, dan terkenal dalam hidup
    butuh kekuatan
    untuk mencapai impian Anda, Anda dapat mencapai impian Anda
    mimpi untuk
    anggota Illuminati. dengan itu kamu segalanya
    mimpi dan
    keinginan hati yang bisa dicapai sepenuhnya jika
    saya
    sangat ingin menjadi anggota dari nama - nama besar
    Enlighten lalu
    Anda dapat menghubungi (illumenatirichtemple@gmail.com)
    Negara .............. ... ............................. Negara.
    atau
    hubungi Miss Sarah dan Anda juga dapat menambahkan har di whats-app +2348104857337 terima kasih

    ReplyDelete
  30. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang hidup ini untuk mereka menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  31. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERSAMA ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai sebanyak USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  32. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERSAMA ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai sebanyak USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  33. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERSAMA ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai sebanyak USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Para pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  34. Selamat siang, berikut cara mudah untuk menjadi anggota persaudaraan terkenal di dunia {Illuminati}. Untuk kelas pekerja, Bisnis pria / wanita, artis, Politisi yang ingin menjadi lebih besar, Kuat dan Berpengaruh di dunia, bergabunglah bersama kami untuk menjadi salah satu anggota resmi kami hari ini. Anda akan diberi kesempatan ideal untuk mengunjungi lingkaran Illuminati setelah Anda mendaftar, tidak diperlukan pengorbanan atau nyawa manusia, perlindungan persaudaraan Illuminati, kekuasaan, kekayaan, dan ketenaran dalam hidup. Anda memiliki akses penuh ke anggota komunitas dari generasi Anda. Hanya anggota lingkaran Illuminati yang ada yang memiliki kewenangan untuk memperkenalkan anggota mana pun ke lingkaran. Jadi sebelum Anda menghubungi kami, Anda harus berusia di atas 18 tahun dan setelah Anda menjadi anggota, Anda berhak atas semua keuntungan selama sisa hidup Anda. Jadi jika Anda siap menjadi anggota, kontraklah surat resmi Illuminati (illuminatiarchivers@outlook.com)

    ReplyDelete
  35. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, Dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang hidup ini untuk mereka menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERSAMA ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai sebanyak USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 250,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia. Ke Bohemian Grove Bayaran bulanan sebanyak $ 1,000,000 USD ke dalam akaun bank anda setiap bulan sebagai ahli
    Para pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  36. Kesaksian saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang yang ingin menyertai penerangan hebat, mengenai bagaimana saya dibantu oleh ahli Illuminati yang hebat. Namanya Mr Felix. Membantu saya mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. setelah dipecat selama lebih kurang 5 tahun enam bulan. Setelah ditipu oleh begitu banyak anggota Illuminati. Saya telah putus asa, merosot secara kewangan selama bertahun-tahun. Tetapi pada suatu hari, semasa saya melayari Internet, saya menjumpai jawatan anggota Illuminati Besar, Encik Felix, dengan mengatakan bahawa anda boleh terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup dengan menjadi anggota Illuminati yang hebat, segera saya menghubungi dan Saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang akan digunakan untuk memulakan saya, dan saya mula mendapat perintah dunia baru Illuminati yang hebat. Selepas itu mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa semua ahli baru diberi hadiah sejumlah $ 1,000,000 Dolar AS selepas permulaan. Dengan pertolongan Mr Felix. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati yang lengkap. Sekiranya anda pernah gagal menjadi penipu sebelum ini, atau ini adalah kali pertama anda mencari seseorang untuk membantu anda menjadi ahli, nasihat saya untuk anda ialah mencuba Mr Felix. Dia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan untuk kehidupan masa depan anda, Hubungi dia E-mel: felixmorganilluminati@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    ReplyDelete
  37. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERSAMA ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai sebanyak USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 250,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia. Ke Bohemian Grove Bayaran bulanan sebanyak $ 1,000,000 USD ke dalam akaun bank anda setiap bulan sebagai ahli
    Para pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  38. Kesaksian saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang yang ingin menyertai penerangan hebat, mengenai bagaimana saya dibantu oleh ahli Illuminati yang hebat. Namanya Mr Felix. Membantu saya mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. setelah dipecat selama lebih kurang 5 tahun enam bulan. Setelah ditipu oleh begitu banyak anggota Illuminati. Saya telah putus asa, merosot secara kewangan selama bertahun-tahun. Tetapi suatu hari, semasa saya melayari Internet, saya menjumpai jawatan ahli Illuminati Besar, Encik Felix, dengan mengatakan bahawa anda boleh terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup dengan menjadi anggota Illuminati yang hebat, segera saya menghubungi dan Saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang akan digunakan untuk memulakan saya, dan saya diinisiasi ke dunia baru Illuminati yang hebat. Selepas itu mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa semua ahli baru diberi hadiah wang tunai $ 1,000,000 Dolar AS setelah dimulakan. Dengan pertolongan Mr Felix. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati yang lengkap. Sekiranya anda pernah gagal menjadi penipu sebelum ini, atau ini adalah kali pertama anda mencari seseorang untuk menolong anda menjadi ahli, nasihat saya untuk anda ialah mencuba Mr Felix. Dia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan untuk kehidupan masa depan anda, Hubungi dia E-mel: felixmorganilluminati@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    ReplyDelete
  39. Kesaksian saya mengenai bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang-orang yang ingin menyertai penerangan hebat, mengenai bagaimana saya dibantu oleh ahli Illuminati yang hebat. Namanya Mr Felix. Membantu saya mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. setelah dipecat selama lebih kurang 5 tahun enam bulan. Setelah ditipu oleh begitu banyak anggota Illuminati. Saya telah putus asa, merosot secara kewangan selama bertahun-tahun. Tetapi suatu hari, semasa saya melayari Internet, saya menjumpai jawatan ahli Illuminati Besar, Encik Felix, dengan mengatakan bahawa anda boleh terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup dengan menjadi anggota Illuminati yang hebat, segera saya menghubungi dan Saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang akan digunakan untuk memulakan saya, dan saya diinisiasi ke dunia baru Illuminati yang hebat. Selepas itu mereka memberi saya semua panduan dan memberitahu saya bahawa semua ahli baru diberi hadiah wang tunai $ 1,000,000 Dolar AS setelah memulakan. Dengan pertolongan Mr Felix. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati yang lengkap. Sekiranya anda pernah gagal dalam penipu sebelum ini, atau ini adalah kali pertama anda mencari seseorang untuk membantu anda menjadi ahli, nasihat saya untuk anda ialah mencuba Mr Felix. Dia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan untuk kehidupan masa depan anda, Hubungi dia E-mel: felixmorganilluminati@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    ReplyDelete
  40. Salam dari PESANAN BESAR ILLUMINATI kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan persaudaraan Illuminati di mana anda dapat memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah 650,000 USD untuk mengalu-alukan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan, bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG ILLUMINATI.
    1. Ganjaran tunai sebanyak USD $ 650,000 USD.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 250,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan temu janji dengan 5 yang terbaik di dunia. Untuk pembayaran Bohemian Grove Bulanan sebanyak $ 1,000,000 USD ke dalam akaun bank anda setiap bulan sebagai ahli
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya: greatilluminate99@gmail.com



    NOTA; persaudaraan Illuminati ini yang boleh anda sertai dari mana sahaja di dunia India, Turki, Afrika, Amerika Syarikat, Malaysia,
    Dubai, Kuwait, United Kingdom, Austria, Jerman, Eropah. Asia, Australia, dll.,


    Salam TEMPLE ILLUMINATI NEGERI

    ReplyDelete
  41. Salam dari pesanan pencerahan yang hebat untuk negara bersatu dan untuk seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai persekutuan Orang-orang Tercerahkan di mana anda dapat memperoleh kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dalam persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG DENGAN CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan berunding dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254



    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  42. Salam dari pesanan pencerahan yang hebat untuk negara bersatu dan untuk seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai persekutuan Orang-orang Tercerahkan di mana anda dapat memperoleh kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi mereka dengan pelaburan bersama dengan peluang dalam hidup ini untuk mereka terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG BERGABUNG DENGAN CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Rumah impian yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan berunding dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat, sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254

    ReplyDelete
  43. Kesaksian saya mengenai bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin memberitahu orang-orang yang ingin menyertai penerangan hebat, mengenai bagaimana saya dibantu oleh ahli Illuminati yang hebat. Namanya ialah Encik Harris. Membantu saya mengembalikan hidup saya dari tahap kematian. setelah dipecat selama lebih kurang 5 tahun enam bulan. Setelah ditipu oleh begitu banyak anggota Illuminati. Saya telah putus asa, mengalami penurunan kewangan sepanjang tahun-tahun tersebut. Tetapi pada suatu hari, semasa saya melayari Internet, saya menjumpai jawatan anggota Illuminati Besar, Encik Harris, dengan mengatakan bahawa anda boleh terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup dengan menjadi anggota Illuminati yang hebat, segera saya menghubungi dan Saya menerangkan segalanya kepadanya dan dia mengesyorkan saya dan membantu dan saya membayar borang pendaftaran keahlian yang akan digunakan untuk memulakan saya, dan saya diinisiasi ke dunia baru Illuminati yang hebat. Selepas itu mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa semua ahli baru diberi hadiah wang tunai $ 1,000,000 Dolar AS setelah dimulakan. Dengan pertolongan Tuan Harris. Saya dimulakan sepenuhnya sebagai ahli Illuminati yang lengkap. Sekiranya anda pernah gagal dalam penipu sebelum ini, atau ini adalah kali pertama anda mencari seseorang untuk membantu anda menjadi ahli, nasihat saya untuk anda ialah mencuba Mr Harris. Dia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi yang anda mahukan untuk kehidupan masa depan anda, Hubungi dia E-mel: illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348056051569.

    ReplyDelete
  44. Helo, Adakah anda ingin menyertai illuminati dan menjadi kaya, terkenal dan hebat? seumur hidup anda? Manfaat diberikan kepada ahli baru yang menyertai Illuminati Brotherhood !!!
    ke dalam akaun bank anda $ 50,000,000USD ......
    Gaji mingguan $ 600,000USD ………
    Nilai kereta pada $ 400.000USD ……
    Kontrak penghargaan bernilai $ 200,000,000USD ……
    Rumah di mana-mana negara pilihan anda sendiri. Dan visa percuma ke negara impian anda. Perubahan gaya hidup total ?? jika anda berminat, WhatsApp Melalui: +33758476136, https://wa.link/d4ml2g, ATAU E-mel kepada kami di: realilluminati0666@gmail.com, supaya kami dapat memulakan proses penyertaan !!!

    ReplyDelete
  45. INI ADALAH PESAN RESMI MENYALA UNTUK DUNIA
    CATATAN: TIDAK ADA PENGORBANAN MANUSIA YANG TERLIBAT DAN ILLUMINATI JUGA MEMINTA BIAYA PENDAFTARAN
    Anda dapat menghubungi agen kuil melalui WhatsApp: +1(708)942-7262

    Apakah Anda seorang pengusaha, politisi, musisi? Anda ingin menjadi kaya

    terkenal, kuat dalam hidup, bergabung dengan kultus persaudaraan Illuminati

    hari ini dan dapatkan jumlah instan yang kaya. $1 juta seminggu dan gratis

    Mobil tempat Anda memilih untuk tinggal di dunia ini dan dapatkan $

    1.000.000 sebagai keuntungan Anda untuk memulai hidup baru.


    Anda harus berusia minimal 20 tahun sebelum dapat berkomunikasi dengan mitra kami Gmail sejati: illuminatiwordorder1995@gmail.com
    Whatsapp:+1(708)942-7262

    ReplyDelete
  46. Salam dari susunan pencerahan yang hebat kepada negara bersatu dan seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk bergabung dengan komuniti orang-orang yang tercerahkan, di mana anda dapat merebut kembali impian anda yang hilang, dan juga di mana anda dapat memperoleh kembali kekayaan melihat cahaya dan kebahagiaan tanpa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $ 550,000 untuk mendapatkan semua ahli baru ketika mereka bergabung dengan persaudaraan dan juga ke rumah pilihan dan lokasi anda dengan pelaburan dan peluang hidup ini untuk menjadi terkenal.

    MANFAAT YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENGHADAPI CAHAYA.
    1. Ganjaran wang tunai $ 550,000.
    2. KERETA Impian Sleek baru bernilai USD $ 150,000 USD
    3. Membeli rumah idaman di negara pilihan anda.
    Perundingan selama sebulan dengan 5 yang terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 selebriti terpenting di dunia. Sekiranya anda berminat sila hubungi alamat e-mel sebelumnya = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +15184145254



    https://www.gaia.com/article/what-is-the-illuminati

    ReplyDelete
  47. Beruntunglah Anda membaca pesan dari illuminati ini, setiap manusia dipandu oleh kompas batin yang menunjuk ke arah Cahaya, mengungkapkan kebenaran dan arah ketika menghadapi keputusan.
    Diberi banyak nama oleh para pemimpin spiritual dan tidak dapat dijelaskan oleh sains, Cahaya adalah panduan tak terlihat yang diyakini banyak orang telah membawa mereka menuju kegembiraan, kesuksesan, dan kehidupan Kelimpahan. Kami sadar bahwa ada banyak penipuan di media sosial yang berpura-pura menjadi agen illuminati. Hati-hati, tidak semua orang yang kamu lihat itu nyata.
    Organisasi ini adalah untuk PERDAMAIAN, PERLINDUNGAN, KEKAYAAN, KEKUATAN dan KENYAMANAN. Untuk aspirasi keanggotaan hubungi
    WHATSAPP (+19319943522) Dm Email ( Justineilluminati@gmail.com )

    ReplyDelete
  48. SALAM DARI GRAND MASTER! SEBAGAI ANDA MENJADI AHLI ILLUMINATI BESAR, KAMI SELAMAT MENYAMBUT ANDA. Jadilah sebahagian daripada sesuatu yang menguntungkan dan istimewa (SELAMAT DATANG KE DUNIA ILMU) Adakah anda seorang POLITIK, JURUTERA, DOKTOR, ENTERTAINER, MOD EL, GRADUATE / MAHASISWA, ATAU ANDA MEMILIKI UNTUK MEMPERINGKAT PERNIAGAAN ANDA UNTUK MENJADI MINDA BESAR. Juga relevan untuk mengetahui bahawa untuk menjadi ahli, dan memperoleh jumlah $ 100,000,000, sebagai gaji keahlian Illuminati bulanan. "PELUANG" Organisasi Illuminati yang hebat menjadikan anda kaya dan beberapa EMAS terkenal di dunia, ia akan mengangkat anda dari akar rumput dan membawa anda ke tahap yang lebih tinggi jika anda sudah lama bercita-cita untuk menjadi dan bersama-sama kita akan memerintah dunia dengan kekuatan Illuminati yang hebat dan hebat, umur panjang dan kemakmuran di bumi ini dengan kehidupan dan kegembiraan yang kekal. hubungi kami dengan mel rasmi: illuminatieuropeheadquarter@gmail.com atau wahtsapp kami +34632600778.

    ReplyDelete
  49. Saya mahu menyertai Illuminati untuk menjadi kaya dan terkenal pada tahun 2021

    ReplyDelete
  50. mesej rasmi Illuminati Brotherhood kepada dunia. Adakah anda seorang ahli perniagaan atau wanita, artis, ahli politik, paderi, pelajar, pemuzik untuk menjadi kaya, terkenal, berkuasa dan dalam apa jua keadaan anda, sertai kultus persaudaraan Illuminati hari ini dan menjadi kaya dengan serta-merta anda menjadi ahli, dan sejumlah besar wang dan rumah percuma di mana-mana tempat pilihan anda di dunia yang anda mahu tinggal, dan juga memperoleh $ 10 juta untuk memulakan perniagaan.

    FAEDAH UNTUK AHLI BARU MENYERTAI ILLUMINATI.

    1. Hadiah wang tunai $ 100,000,000

    2. Kereta idaman bergaya baharu bernilai $500,000.00

    3. Rumah idaman yang dibeli di negara pilihan anda

    4. Layanan VIP di semua lapangan terbang di dunia


    Jika anda berminat, hubungi wakil sekarang atau hubungi beliau di WhatsApp. +1 (757) 354-3107
    + Anda mesti berumur sekurang-kurangnya 25 tahun untuk menghubungi rakan kongsi kami Jika anda seorang pelajar, E-mel: litisociatyorder2013@gmail.com,

    ReplyDelete
  51. Join the Illuminati to become rich and famous are you business,Man or woman, politician,you need a promotion in office.are you,musician,pastor,lawyer,actor,actress,banker army and you want to be on top and become rich and famous here is the solution grand to get higher in life and position of your job here is your chance now.You can achieve your dreams by being a member of the Great organisation so that all your dreams and heart desire can be fully in life.if you really want to be a member of the great organisation, contact us every new members are entitled with  sum of 10 millions and a brand new car of your choice and Golden talisman Ring and membership card and a free visa to travel to any country of your choice. in this organisation will help each other and protect each other too.if have any problem regarding anything someone fight what blog to you will are going to fight the person together.if you are interested contact us now whatsapp +2347051758952 or morganilluminatirich@gmail.com do not be afraid no human sacrifice if you also want to be brilliant person
    pls publish my comment

    ReplyDelete
  52. SELAMAT DATANG KE IKHWAN ILUMINATI YANG HEBAT. ILLUMINATI666.

    Hubungi melalui e-mel: brotherhoodilluminati769@gmail.com.

    Adakah anda ingin menjadi ahli Illuminati sebagai persaudaraan yang akan menjadikan anda kaya dan terkenal? Di dunia dan mempunyai kuasa untuk mengawal orang di tempat tinggi di seluruh dunia. Adakah anda seorang lelaki atau wanita perniagaan, artis, ahli politik, ahli muzik, pelajar, Pemain bola sepak atau pemain bakul. Adakah anda ingin menjadi kaya, terkenal, berkuasa dalam hidup. Sertai kultus persaudaraan Illuminati hari ini dan dapatkan jumlah kaya serta-merta sebanyak $2,000,000.00 Dolar A.S. sebagai gaji bulanan, dan rumah percuma. Di mana sahaja anda memilih untuk tinggal di dunia ini.

    FAEDAH DIBERIKAN KEPADA AHLI BARU YANG MENYERTAI ILLUMINATI.
    1. Ganjaran Tunai $500,000.000 USD.
    2. KERETA Impian Anggun Baharu bernilai $300,000 USD.
    3.Rumah Idaman yang dibeli di negara pilihan anda sendiri.
    4. Percutian Sebulan (gaji penuh) ke destinasi pelancongan idaman anda.
    5. Pakej Keahlian Golf satu tahun.
    6.Layanan V.I.P di semua Lapangan Terbang di Dunia.
    7. Perubahan Gaya Hidup secara menyeluruh.
    8.Akses ke Bohemian Grove.
    9. Bayaran bulanan $2,000,000Usd ke dalam akaun bank anda setiap bulan sebagai ahli.
    10. Sebulan ditempah Pelantikan dengan 5 Pemimpin Dunia Terbaik dan 5 Selebriti Terbaik di Dunia.
    Jika anda berminat untuk menyertai kami dalam Great brotherhood illuminati 666. Hubungi kami melalui e-mel: brotherhoodilluminati769@gmail.com

    ReplyDelete
  53. Salam dari Grand Order of Enlightenment kepada United Kingdom dan kepada seluruh dunia, ini adalah peluang terbuka untuk menyertai Brotherhood of the Enlightened di mana anda boleh memulihkan impian anda yang hilang, dan juga di mana anda boleh melihat Cahaya Kekayaan. boleh. Dan kebahagiaan tanpa ada pengorbanan darah. Dan kami juga membayar sejumlah $550,000 untuk semua ahli baharu apabila mereka menyertai persaudaraan dan dengan pelaburan ini di rumah pilihan dan lokasi mereka dan untuk menjadikan mereka terkenal dalam kehidupan.

    Menerima faedah untuk ahli baru yang berada dalam cahaya
    1. Ganjaran tunai $550,000.
    2. Kereta Idaman Anggun Baru Berharga $150,000
    3. Rumah idaman yang dibeli di negara pilihan anda.
    Sebulan berunding dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin dan 5 personaliti terpenting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi e-mel sebelumnya=illuminatieuropeheadquarter@gmail.com atau whatsapp kami +34602182632

    ReplyDelete
  54. Amaran!⚠Amaran!!⚠Amaran!!!⚠

    Berhati-hati dengan ejen palsu menggunakan nama illumanti Fraternity untuk Menipu orang ramai. Nombor permulaan rasmi kami mesti mempunyai tiga 𝟔𝟔𝟔, +1559(666)3909 Yang merupakan Tanda binatang itu, sentiasa minta pemula anda menunjukkan bukti kepada anda sebelum mencuba menjadi Ahli. ingat bahawa kami menawarkan satu juta dolar ($1,000,000) kepada ahli yang baru dimulakan dan faedah lain seperti kereta baru, rumah di mana-mana negara pilihan anda dan lima ratus ribu dolar ($500,000usd) gaji bulanan daripada organisasi(iluminati brotherhood)
    Untuk maklumat lanjut hubungi tuan Gibson untuk butiran keahlian di WhatsApp +15596663909.
    Ataupun
    Info Telegram: @lord_gibson666 PEMULA BESAR YANG BERIBADAH
    Platform ini terbuka kepada semua orang,

    ReplyDelete
  55. Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 5 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lapangan. Tetapi pada suatu hari ketika melayari internet, saya terjumpa posting Ahli Besar Illuminati Lord Felix Morgan dan mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat, anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk memulakan saya dan saya telah dimulakan ke dalam World Order of the Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas permulaan ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai jadi cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau melalui WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com

    ReplyDelete