brought to you by Wek & Hadi Co. [WnH]

BERSEDIA UNTUK MENERIMA PERUBAHAN!

Thursday, December 24, 2009

Rahsia Di Sebalik Logo Satu Mata

Jikalau kita membuka sedikit ruang untuk minda kita berfikir, mungkin ramai di antara saudara-saudara Islam saya ini menyedari tentang logo 'satu mata' yang kian meluas digunapakai oleh mana-mana syarikat Yahudi yang terdapat di seluruh dunia. Pernah anda terfikir mengapa logo-logo tersebut digunakan? WnH akan merungkaikan lebih lanjut tentang logo-logo ini.

Seperti yang kita sedia maklum, menurut hadis, Dajjal telah terhapus sebelah matanya (iaitu mata kanan). Ini bermakna, Dajjal hanya menggunakan sebelah matanya sahaja untuk melihat. Ini juga boleh dikaitkan dengan logo-logo yang banyak digunapakai oleh Freemason.


Ini secara tidak langsung menguatkan teori yang telah WnH bincangkan sebelum ini, iaitu Freemason merupakan kenderaan Dajjal sebelum dia betul-betul memunculkan dirinya untuk berhadapan dengan Imam Mahdi.

Syarikat minuman Pepsi turut menggunakan logo 'one eye' ini dan diletakkan pada tin minuman yang dijual di kedai-kedai runcit.


Oleh yang demikian, bukan niat kami untuk menghalang saudara-saudara untuk menikmati air Pepsi. Apa yang ingin WnH sampaikan ialah bukalah minda saudara-saudara untuk menyedari betapa dekatnya hari kiamat dengan kita semua.

Nauzubillah..


p/s : Segala apa yang disampaikan oleh WnH merupakan teori yang diperbuat berlandaskan kajian terhadap keadaan yang terjadi sekarang dan tidak lupa juga kepada hadis-hadis yang sahih. Adalah digalakkan sekiranya artikel ini dikongsi beramai-ramai dan diperluaskan infonya.


6 comments:

  1. sperti yang WnH sedia maklum,
    music juga merupakan medium terbesar dajjal,
    dan music juga digemari dan senang mendapat tempat dalam semua golongan masyarakat.
    jadi, diharapkan WnH dapat melebihkan lagi info tentang lagu2 dan pemusik2 yang mengagungkan dajjal dlm lagu mereka agar umat Islam tidak secara xlangsung menyanyikan lagu2 mengagungkan dajjal laknatullah.
    Info tentang pepsi ini sangat bagus,
    memang dulu pernah diwarwarkan tentang produk yahudi, tetapi tidak ramai yang ambil kesah sebab semuanya tidak djelaskan, dan juga ramai yg beranggapan bhw tiada kesan bg mereka jika kita membeli produk yahudi ini, tapi dgn mengaitkan semua ini dgn dajjal, dan WnH menemukan simbol one eye dalam pepsi ini,
    tentu umat Islam x perlu diberitahu lg apa yang patut dilakukan.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih diatas positif feedback dari saudari Azrina. Insyaallah kami akn cuba dan mempercepatkan lagi usaha kami utk membuka minda2 masyarakat kita tentang secret plan golongan Yahudi utk menjatuhkan umat Islam,haram anda semua dapat memberi kami sedikit masa lagi utk kami postkan isu2 yg dapat kita kongsi bersama. Semoga Allah melindugi kita dari orang2 Kafir.Amin

    ReplyDelete
  3. sape yg kua dulu nnt?dajjal ke nabi isa eh?

    ReplyDelete
  4. baru saya perasan yang pada AJL yang baru2 ni berlangsung, kumpulan Search menggunakan lambang 'one eye'.

    ReplyDelete
  5. disini saya sertakan link untuk mengukuhkan apa yang saya cakap diatas

    http://www.youtube.com/watch?v=XMdt31ZJvr0

    ReplyDelete
  6. Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin bertemu dengan orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantulah saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 2 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan dalam tanah. Tetapi suatu hari semasa melayari internet saya terjumpa jawatan Illuminati Lord Felix Morgan yang hebat dan ia mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang Illuminati yang hebat anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan menerangkan segala-galanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam Tata Dunia Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas inisiasi, ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda menyertai, jadi cuba Lord Morgan. Ia adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau di WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com

    ReplyDelete